Liseden mezun olan ve işe başlayan bir arkadaşım var son sınıfta şirket gelip bir çoğunu işe aldı 2 sene oluyr başlayalı 1000 dolar maaş alıyor THY geçersen daha fazla alırsın çok boşluk varmış o sektörde işsiz kalacağını sanmıyorum.