• 02-12-2010, 22:33:06
    #10
    genemi gol degil hakim bey.
  • 03-12-2010, 04:00:13
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    CyberMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2010 modası galiba bu şampiyon lafı herkezin dilinde geziyor maşallah
    2 sene önce de kullanıyordum. ağzı o an ne oturuyorsa o kullanılıyor işte
  • 03-12-2010, 07:17:20
    #12


    zor da olsa bitirdim bi ara farkettim ki aslında aynı şeyleri tekrar tekrar yapıyorum
  • 08-12-2010, 00:28:34
    #13
    @seemsiyah nasıl yaptın yav
  • 08-12-2010, 00:49:00
    #14
    Kacakizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @seemsiyah nasıl yaptın yav
    basitmiş aslında 2.oynayışımda kendimce rekor kırdım
    sıralama: 47, süre - 08:04