CyberMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2010 modası galiba bu şampiyon lafı herkezin dilinde geziyor maşallah
2 sene önce de kullanıyordum. ağzı o an ne oturuyorsa o kullanılıyor işte