arkadaşlar buradaki fiyatlara göre 8 mbite kadar 4 gb kotalı olan tarifede en fazla gelecek tutar 43.90 yazıyor. Buna %18 kdv de eklediğimizde düz hesap 50 lira yapıyor. Sanırım bu kotalıda hız düşme olayıda olmuyor. Bu paketi almak mantıklı değil mi sizce?
1.sayfadaki mesajı alıp burada cevaplamanın alemi yok hocam. yazıldığı tarihlere bakarsanız farkı görebilirsiniz. ayrıca btk firmalara verilen toptan fiyatı ucuzlatırken, firmalar zam yapmışlar, buna yapacak bir şey yok. bizim beklentimiz çok farklıydı.