arkadaşlar
buradaki fiyatlara göre 8 mbite kadar 4 gb kotalı olan tarifede en fazla gelecek tutar 43.90 yazıyor. Buna %18 kdv de eklediğimizde düz hesap 50 lira yapıyor. Sanırım bu kotalıda hız düşme olayıda olmuyor. Bu paketi almak mantıklı değil mi sizce?