• 24-11-2010, 16:43:40
    #1
    Üyeliği durduruldu



    bunların 2002 ve 2005 model arası bir tanesini almayı düşünüyorum cbr mi r6 mı kararsızım

    şuan düşündüğüm aşşağıdaki linkteki

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...49500-km/detay
  • 24-11-2010, 16:45:51
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bence hondadan şaşma ama iki tekerden vazgeç diyorum...
  • 24-11-2010, 17:01:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bu sefer vazgeçmeye pek niyetim yok alacam bir tanesini yamaha daha çok sarıyor ama 2006 kasadan sonrası güzel cbrlarda çok yıpranmış oluyor
  • 24-11-2010, 17:02:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    allahım ya asalete bak şundan çıkan egzoz sesi yokmu beni yemin ediyorum bitiriyor vallaha hastayım şunun sesine ya
  • 24-11-2010, 17:03:48
    #5
    Üyeliği durduruldu
    motorda hondayı tek geçerim.
  • 24-11-2010, 17:33:11
    #6
    ikisinden de pişman olmazsın.
  • 24-11-2010, 17:54:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    şimdi ilanını verdiğim motordaki ve resimdeki r6 da çok fark var gibi mesala ilandaki motorun ön cam biraz daha yukarda kafa dik gibi acaba çakmalık varmıdır
  • 24-11-2010, 17:57:23
    #8
    Üyeliği durduruldu
    cbr derim arkadaşda var çok dehşet birşey yav.
  • 24-11-2010, 19:01:33
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Sercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cbr derim arkadaşda var çok dehşet birşey yav.
    2006 da r6'ım vardı uzun süre binmek kısmet olmadı fakat oda canavardı CBR düşünmüyor değilim ama çok yıpranmış ve pahalı oluyor anlayan arkadaşlar ilandaki motora yorum yaparsa sevinirim