şimdi ilanını verdiğim motordaki ve resimdeki r6 da çok fark var gibi mesala ilandaki motorun ön cam biraz daha yukarda kafa dik gibi acaba çakmalık varmıdır
2006 da r6'ım vardı uzun süre binmek kısmet olmadı fakat oda canavardı CBR düşünmüyor değilim ama çok yıpranmış ve pahalı oluyor anlayan arkadaşlar ilandaki motora yorum yaparsa sevinirim