Sercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cbr derim arkadaşda var çok dehşet birşey yav.
2006 da r6'ım vardı uzun süre binmek kısmet olmadı fakat oda canavardı CBR düşünmüyor değilim ama çok yıpranmış ve pahalı oluyor anlayan arkadaşlar ilandaki motora yorum yaparsa sevinirim