• 20-11-2010, 13:25:58
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ingiltere el atar
  • 20-11-2010, 13:31:08
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ahmet94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerika kurtarır onları.
    Amerika kendisini kurtarsın ilk.
  • 20-11-2010, 18:35:22
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Daha beter olur inşallah.Türk milletiyle az uğraşmadılar gerçi hala da uğraşıyorlar işte böyle cezalarını çeksinler biraz akıllanırlar en azından.
  • 20-11-2010, 18:49:34
    #13
    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu durum en çok TSK pilotlarının canını sıkacak artık itdalaşı yok
    Yanlış. Türkiye için de güzel olur. Daha az masraf.
  • 20-11-2010, 19:14:12
    #14
    beter ol beter yunanistan !
  • 20-11-2010, 19:32:53
    #15
    Buraxlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tarıhte ne oldu? ıngıltere guclu ıtalya yerıne egede tampon oyuncak gıbı kullandıgı yunanıstanı destekledı durdu. ızmır ısgalı ınonu savasları derken gerı teptik sonra uslandı develer. bu kez ımf vermıs para onun kalanını yıyolarmıs oda bıterde terbıye olurlar umarım kı.
    Kısmen doğru. Tarihte Kurtuluş Savaşında eğer ingilizler yunanlara yardıma devam etse, ekmek ve silah yardımını kesmese Türkiye olarak kaybedecektik. Bu söylediklerimi merak edenler, Şu Çılgın Türkler ve tarih kitaplarının eskilerini okusunlar anlarlar. Tabi öylece oturduk demiyorum iyi bir kahramanlık dersi verdik fakat İngilizin bir oyunu vardı o gün halen de devam ediyor. O gün neden yunanlara yardım etmediğini ve yunanlıları denize dökebildiğimizi anlamış değilim.

    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bir şey olmaz.
    Avrupa birliği ülkesi eğer Yunanistan battı ise Avrupa birliği de battı demek.
    AB ona yardım eder.
    İngiltere filan 2 tane hala sömürge yaptı ülkeden kaynak verse yeter.
    Olur olur. Osmanlı niye battı. Kasasında para olduğu halde borç almadık mı avrupadan, sonra har bulup harman savurduktan sonra borcumuzun ödemesi gelince, "siz ödemeyin biz size biraz daha borç verelim" demediler mi. İşte tarih tekerrürden ibaret. Güle oynaya avrupa birliğine giren Almanya batmanın eşiğinden döndü, halen euro parasının çalkantılarını yaşıyorlar. Uzun bir süre de toparlanacak gibi değiller. İllede avrupa birliği diyenlere iyi ders olur bu o kadar.

    Delta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerika kendisini kurtarsın ilk.
    Merak etme Amerika ingilizin ufak çocuğudur, İngiltere kraliçesi ile buş oğlu buş akraba. Kanıtlanmış birşey.


    Avrupa birliğine girmeyelim, hiçbirşey katkı sağlamaz bize diye taaa 8 sene öncesinden söylüyordum yine söylüyorum. Avrupaya muhtaç değiliz, onlar bize muhtaç. En genç nüfus bizde, çalışkan insanlar bizde, genç beyinler ve yeni yetişen bir nesil bizde. Artık eski devirde yaşamak, yok başörtüsü bilmem ne örtüsü meseleleri bitti, sağ-sol ırkçı-anti ırkçı dinci-laikçi meseleleri bitti, ,insanlar bilinçleniyor. Ben önümüzde daha çok yolun olduğunu görüyorum Büyük iskenderin (tarih okuyanlar bilir tek dünya tek devlet rüyası) rüyasını okuyun ama beceremediler zaten de beceremeyecekler. Türkiye imf ye olan borcunuda yakında bitirecek ama onlar tüsiad yardımıyla illa da bize borç vermeye çalışacaklar (geçenlerde olmadı mı). Yunanistan battı, almanya can çekişiyor soruyorum size avrupa birliği o kadar iyi birşey olsa Amerika neden içinde değil. Avrupa birliği sisteminden karlı çıkan tek ülke Fransa ve İngiltere'dir. Diğerleri hizmet eden uşaklar o kadar. Uşak sadece karnını doyurur gerisi ev sahibinedir.

    Ne demek istediğimi anlayan anlamıştır. Bu krizde ülkeler battı halen Türkiye zararsız atlattığını görmeyecek kadar beyinsiz insanlar var bu ülkede YAZIK.
  • 20-11-2010, 20:24:25
    #16
    Aramızdan Ayrılanlar....
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısmen doğru. Tarihte Kurtuluş Savaşında eğer ingilizler yunanlara yardıma devam etse, ekmek ve silah yardımını kesmese Türkiye olarak kaybedecektik. Bu söylediklerimi merak edenler, Şu Çılgın Türkler ve tarih kitaplarının eskilerini okusunlar anlarlar. Tabi öylece oturduk demiyorum iyi bir kahramanlık dersi verdik fakat İngilizin bir oyunu vardı o gün halen de devam ediyor. O gün neden yunanlara yardım etmediğini ve yunanlıları denize dökebildiğimizi anlamış değilim.



    Olur olur. Osmanlı niye battı. Kasasında para olduğu halde borç almadık mı avrupadan, sonra har bulup harman savurduktan sonra borcumuzun ödemesi gelince, "siz ödemeyin biz size biraz daha borç verelim" demediler mi. İşte tarih tekerrürden ibaret. Güle oynaya avrupa birliğine giren Almanya batmanın eşiğinden döndü, halen euro parasının çalkantılarını yaşıyorlar. Uzun bir süre de toparlanacak gibi değiller. İllede avrupa birliği diyenlere iyi ders olur bu o kadar.



    Merak etme Amerika ingilizin ufak çocuğudur, İngiltere kraliçesi ile buş oğlu buş akraba. Kanıtlanmış birşey.


    Avrupa birliğine girmeyelim, hiçbirşey katkı sağlamaz bize diye taaa 8 sene öncesinden söylüyordum yine söylüyorum. Avrupaya muhtaç değiliz, onlar bize muhtaç. En genç nüfus bizde, çalışkan insanlar bizde, genç beyinler ve yeni yetişen bir nesil bizde. Artık eski devirde yaşamak, yok başörtüsü bilmem ne örtüsü meseleleri bitti, sağ-sol ırkçı-anti ırkçı dinci-laikçi meseleleri bitti, ,insanlar bilinçleniyor. Ben önümüzde daha çok yolun olduğunu görüyorum Büyük iskenderin (tarih okuyanlar bilir tek dünya tek devlet rüyası) rüyasını okuyun ama beceremediler zaten de beceremeyecekler. Türkiye imf ye olan borcunuda yakında bitirecek ama onlar tüsiad yardımıyla illa da bize borç vermeye çalışacaklar (geçenlerde olmadı mı). Yunanistan battı, almanya can çekişiyor soruyorum size avrupa birliği o kadar iyi birşey olsa Amerika neden içinde değil. Avrupa birliği sisteminden karlı çıkan tek ülke Fransa ve İngiltere'dir. Diğerleri hizmet eden uşaklar o kadar. Uşak sadece karnını doyurur gerisi ev sahibinedir.

    Ne demek istediğimi anlayan anlamıştır. Bu krizde ülkeler battı halen Türkiye zararsız atlattığını görmeyecek kadar beyinsiz insanlar var bu ülkede YAZIK.
    Çok güzel yazmışsınız hocam tebrik ederim benimde baştan beri savunduğum olayın aynısınıda siz düşünüyorsunuz..Biz neden avrupaya muhtaç olalım avrupa bize muhtaç

    Dünyanın en güzel toprakları bizde,
    Dünyanın en önemli boğazı bizde,
    Dünyanın en önemli tarihi ve doğa güzellikleri bizde,
    Dünyanın en çalışkan ve akıllı insanları bizde,
    Dünyanın en güçlü 2.ordusu bizde,

    Avrupa birliğine bizi seve seve alıcaklar 5-6 sene içinde inanın muhtaç kalıcaklar

    Yunanistana gelirsek onlar daha 15-20 sene toparlanamaz sanmıyorum burda ekonomi okuyan bir arkadaşımız var geçen günde onlar tartışıyordu bunu uzun vaadede borçlarını kapatmak için plan yapsalar dahi 20 sene kadar süreceği bu borcun anca o zaman hafifliyebileceğini söylüyordu..Tabikide bu hesap tekrardan borç alıp bunun üstüne katmadıkları süre zarfında geçerli
  • 20-11-2010, 23:46:05
    #17
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısmen doğru. Tarihte Kurtuluş Savaşında eğer ingilizler yunanlara yardıma devam etse, ekmek ve silah yardımını kesmese Türkiye olarak kaybedecektik. Bu söylediklerimi merak edenler, Şu Çılgın Türkler ve tarih kitaplarının eskilerini okusunlar anlarlar. Tabi öylece oturduk demiyorum iyi bir kahramanlık dersi verdik fakat İngilizin bir oyunu vardı o gün halen de devam ediyor. O gün neden yunanlara yardım etmediğini ve yunanlıları denize dökebildiğimizi anlamış değilim.



    Olur olur. Osmanlı niye battı. Kasasında para olduğu halde borç almadık mı avrupadan, sonra har bulup harman savurduktan sonra borcumuzun ödemesi gelince, "siz ödemeyin biz size biraz daha borç verelim" demediler mi. İşte tarih tekerrürden ibaret. Güle oynaya avrupa birliğine giren Almanya batmanın eşiğinden döndü, halen euro parasının çalkantılarını yaşıyorlar. Uzun bir süre de toparlanacak gibi değiller. İllede avrupa birliği diyenlere iyi ders olur bu o kadar.



    Merak etme Amerika ingilizin ufak çocuğudur, İngiltere kraliçesi ile buş oğlu buş akraba. Kanıtlanmış birşey.


    Avrupa birliğine girmeyelim, hiçbirşey katkı sağlamaz bize diye taaa 8 sene öncesinden söylüyordum yine söylüyorum. Avrupaya muhtaç değiliz, onlar bize muhtaç. En genç nüfus bizde, çalışkan insanlar bizde, genç beyinler ve yeni yetişen bir nesil bizde. Artık eski devirde yaşamak, yok başörtüsü bilmem ne örtüsü meseleleri bitti, sağ-sol ırkçı-anti ırkçı dinci-laikçi meseleleri bitti, ,insanlar bilinçleniyor. Ben önümüzde daha çok yolun olduğunu görüyorum Büyük iskenderin (tarih okuyanlar bilir tek dünya tek devlet rüyası) rüyasını okuyun ama beceremediler zaten de beceremeyecekler. Türkiye imf ye olan borcunuda yakında bitirecek ama onlar tüsiad yardımıyla illa da bize borç vermeye çalışacaklar (geçenlerde olmadı mı). Yunanistan battı, almanya can çekişiyor soruyorum size avrupa birliği o kadar iyi birşey olsa Amerika neden içinde değil. Avrupa birliği sisteminden karlı çıkan tek ülke Fransa ve İngiltere'dir. Diğerleri hizmet eden uşaklar o kadar. Uşak sadece karnını doyurur gerisi ev sahibinedir.

    Ne demek istediğimi anlayan anlamıştır. Bu krizde ülkeler battı halen Türkiye zararsız atlattığını görmeyecek kadar beyinsiz insanlar var bu ülkede YAZIK.
    şahane yazmısın aynı düşüncedeyim bende

    Türkiye cok ileriye gidiyor 15 sene sonra olacakları tahmin ediyorum ve Türkler tekrar dünyaya hükmedecek
    boşuna dememişler tarihini bilmeyen ileri gidemez öyle bir tarih yazmışız ki inanılmaz işler Şu Çılgın Türkler hesabı anlaşmalar bitecek boğazlar tam işleceyek nükleer santrallar yapılacak bor uranyum cıkacak
    Doğudaki kardeşlerimizin akıllarını okadar yıkamışlarki o toprakları almak için birbirimizi kırıyoruz resmen ama Türkiye bilinçleniyor gelişiyor
    Bizim atalarımız belli neler yapmıslar o kandan gelen bu Türk evlatları bunları tekrar neden yaşamasınki
    zamanla alt yapımız gelişecek ve sarsılması imkansız olacak
    Avrupa birliği nedir arkadaş tutturulmuş girmek istemiyorum ne gereği var batacakmıyız adamlar batıyor yunanistan portekiz ispanya almanya v.s adamlar tehlikede giripte bizdemi can çekişelim
    İsveçmi İsviçremi adamlar ne güzel Amerika ne güzel adamlar etkilenmiyor
    bizde etkilenmedik gördüğümüz nedir krizden etkilenen ülkeler hep AB üyesi

    Neyse yeter coşmayalım
    Herkeze İyi akşamlar