Yunanistan'ın durumu ne olur ?
16
●1.039
- 20-11-2010, 13:31:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Amerika kendisini kurtarsın ilk.Ahmet94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2010, 18:49:34Yanlış. Türkiye için de güzel olur. Daha az masraf.Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2010, 19:32:53Kısmen doğru. Tarihte Kurtuluş Savaşında eğer ingilizler yunanlara yardıma devam etse, ekmek ve silah yardımını kesmese Türkiye olarak kaybedecektik. Bu söylediklerimi merak edenler, Şu Çılgın Türkler ve tarih kitaplarının eskilerini okusunlar anlarlar. Tabi öylece oturduk demiyorum iyi bir kahramanlık dersi verdik fakat İngilizin bir oyunu vardı o gün halen de devam ediyor. O gün neden yunanlara yardım etmediğini ve yunanlıları denize dökebildiğimizi anlamış değilim.Buraxlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olur olur. Osmanlı niye battı. Kasasında para olduğu halde borç almadık mı avrupadan, sonra har bulup harman savurduktan sonra borcumuzun ödemesi gelince, "siz ödemeyin biz size biraz daha borç verelim" demediler mi. İşte tarih tekerrürden ibaret. Güle oynaya avrupa birliğine giren Almanya batmanın eşiğinden döndü, halen euro parasının çalkantılarını yaşıyorlar. Uzun bir süre de toparlanacak gibi değiller. İllede avrupa birliği diyenlere iyi ders olur bu o kadar.HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merak etme Amerika ingilizin ufak çocuğudur, İngiltere kraliçesi ile buş oğlu buş akraba. Kanıtlanmış birşey.Delta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Avrupa birliğine girmeyelim, hiçbirşey katkı sağlamaz bize diye taaa 8 sene öncesinden söylüyordum yine söylüyorum. Avrupaya muhtaç değiliz, onlar bize muhtaç. En genç nüfus bizde, çalışkan insanlar bizde, genç beyinler ve yeni yetişen bir nesil bizde. Artık eski devirde yaşamak, yok başörtüsü bilmem ne örtüsü meseleleri bitti, sağ-sol ırkçı-anti ırkçı dinci-laikçi meseleleri bitti, ,insanlar bilinçleniyor. Ben önümüzde daha çok yolun olduğunu görüyorum Büyük iskenderin (tarih okuyanlar bilir tek dünya tek devlet rüyası) rüyasını okuyun ama beceremediler zaten de beceremeyecekler. Türkiye imf ye olan borcunuda yakında bitirecek ama onlar tüsiad yardımıyla illa da bize borç vermeye çalışacaklar (geçenlerde olmadı mı). Yunanistan battı, almanya can çekişiyor soruyorum size avrupa birliği o kadar iyi birşey olsa Amerika neden içinde değil. Avrupa birliği sisteminden karlı çıkan tek ülke Fransa ve İngiltere'dir. Diğerleri hizmet eden uşaklar o kadar. Uşak sadece karnını doyurur gerisi ev sahibinedir.
Ne demek istediğimi anlayan anlamıştır. Bu krizde ülkeler battı halen Türkiye zararsız atlattığını görmeyecek kadar beyinsiz insanlar var bu ülkede YAZIK. - 20-11-2010, 20:24:25Aramızdan Ayrılanlar....Çok güzel yazmışsınız hocam tebrik ederim benimde baştan beri savunduğum olayın aynısınıda siz düşünüyorsunuz..Biz neden avrupaya muhtaç olalım avrupa bize muhtaçdelikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Dünyanın en güzel toprakları bizde,
Dünyanın en önemli boğazı bizde,
Dünyanın en önemli tarihi ve doğa güzellikleri bizde,
Dünyanın en çalışkan ve akıllı insanları bizde,
Dünyanın en güçlü 2.ordusu bizde,
Avrupa birliğine bizi seve seve alıcaklar 5-6 sene içinde inanın muhtaç kalıcaklar
Yunanistana gelirsek onlar daha 15-20 sene toparlanamaz sanmıyorum burda ekonomi okuyan bir arkadaşımız var geçen günde onlar tartışıyordu bunu uzun vaadede borçlarını kapatmak için plan yapsalar dahi 20 sene kadar süreceği bu borcun anca o zaman hafifliyebileceğini söylüyordu..Tabikide bu hesap tekrardan borç alıp bunun üstüne katmadıkları süre zarfında geçerli
- 20-11-2010, 23:46:05şahane yazmısın aynı düşüncedeyim bendedelikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye cok ileriye gidiyor 15 sene sonra olacakları tahmin ediyorum ve Türkler tekrar dünyaya hükmedecek
boşuna dememişler tarihini bilmeyen ileri gidemez öyle bir tarih yazmışız ki inanılmaz işler Şu Çılgın Türkler hesabı anlaşmalar bitecek boğazlar tam işleceyek nükleer santrallar yapılacak bor uranyum cıkacak
Doğudaki kardeşlerimizin akıllarını okadar yıkamışlarki o toprakları almak için birbirimizi kırıyoruz resmen ama Türkiye bilinçleniyor gelişiyor
Bizim atalarımız belli neler yapmıslar o kandan gelen bu Türk evlatları bunları tekrar neden yaşamasınki
zamanla alt yapımız gelişecek ve sarsılması imkansız olacak
Avrupa birliği nedir arkadaş tutturulmuş girmek istemiyorum ne gereği var batacakmıyız adamlar batıyor yunanistan portekiz ispanya almanya v.s adamlar tehlikede giripte bizdemi can çekişelim
İsveçmi İsviçremi adamlar ne güzel Amerika ne güzel adamlar etkilenmiyor
bizde etkilenmedik gördüğümüz nedir krizden etkilenen ülkeler hep AB üyesi
Neyse yeter coşmayalım
Herkeze İyi akşamlar
