• 18-11-2010, 01:26:56
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hepinize hayırlı bayramlar diliyorum.

    Daha önceden açtıgım bir konuda iguana alacagımdan bahsetmiştim. İguanayı buldum lakin zamanım olmadıgından iguanayı gidip benim almam mümkün değil bu aşamada aklımda kaldıgı için sizlere sormak istedim bildiginiz kargo şirketi varmı bu canlı hayvan taşımacılıgı yapan?

    Aras kargo - Yurtiçi - Sürat kargo bunlara sordum yapmadıklarını belirttiler.

    Hayırlı geceler.
  • 18-11-2010, 01:29:49
    #2
    THY kargo
  • 18-11-2010, 01:32:51
    #3
    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    THY kargo
    Yanlız şöyle bir problem var. Bana en yakın havaalanı 30 dakika lakin seferleri yok. Diğeri ise 1 saat 45 dakika bu mesafeden getirmek yine sıkıntı olacak direk bildiginiz başka taşıma yolu varsa sevinirim.
  • 18-11-2010, 01:33:46
    #4
    eğer derseniz uçak olmaz o zaman hayvanı kafesleyin veterinerde uyutun otobüs firmalarına verin.
  • 18-11-2010, 01:37:00
    #5
    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer derseniz uçak olmaz o zaman hayvanı kafesleyin veterinerde uyutun otobüs firmalarına verin.
    9 saatlik yolda birşey olmaz ise olabilir. Teşekkür ederim kardeşim önerilerin için yarın tekrar veteriner ile görüşüp herhangi bir sorun olup olmayacagını öğrenir ona göre hareket ederim.
  • 18-11-2010, 01:39:30
    #6
    yok ya iguana hiç birşeycik olmaz eminim. ama vet ile görüş tabi onu bi güzel uyutsunlar zaten ufacık şey anlaşın bi firmayla bagaja bile gerek yok bu sürücülerin dinlenme yeri var ya altta oraya atarlar falan havasızda kalmaz. maalesef Türkiyede pet taşıma yönünden eksik şeyler var. taksi bile sadece istanbul ankara gibi yerlerde var.
  • 18-11-2010, 01:43:57
    #7
    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok ya iguana hiç birşeycik olmaz eminim. ama vet ile görüş tabi onu bi güzel uyutsunlar zaten ufacık şey anlaşın bi firmayla bagaja bile gerek yok bu sürücülerin dinlenme yeri var ya altta oraya atarlar falan havasızda kalmaz. maalesef Türkiyede pet taşıma yönünden eksik şeyler var. taksi bile sadece istanbul ankara gibi yerlerde var.
    1.85 cm büyüklüğünde pek ufak sayılmaz. Zaten burada önemli olan şey iguananın saglıklı bir şekilde elime ulaşması özel kuryeleride araştırmaktayım.

    Sorun çözüldüğünde çözümü ile ilgili bilgiyi yayınlayacagım en azından benden sonrakilere ışık tutacaktır.
  • 18-11-2010, 01:45:41
    #8
    1.85 mi naptın sen ya
  • 18-11-2010, 01:55:24
    #9
    ups'ye sor hocam. kedi getirtmiştim bir kere..