yok ya iguana hiç birşeycik olmaz eminim. ama vet ile görüş tabi onu bi güzel uyutsunlar zaten ufacık şey anlaşın bi firmayla bagaja bile gerek yok bu sürücülerin dinlenme yeri var ya altta oraya atarlar falan havasızda kalmaz. maalesef Türkiyede pet taşıma yönünden eksik şeyler var. taksi bile sadece istanbul ankara gibi yerlerde var.
1.85 cm büyüklüğünde pek ufak sayılmaz. Zaten burada önemli olan şey iguananın saglıklı bir şekilde elime ulaşması özel kuryeleride araştırmaktayım.
Sorun çözüldüğünde çözümü ile ilgili bilgiyi yayınlayacagım en azından benden sonrakilere ışık tutacaktır.