• 16-11-2010, 14:59:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle neden böyle bir konu açtım onu belirtmek istiyorum ;
    - Herkesin kurban bayramı mubarek olsun ..
    - Biz insanlar kurban bayramını kalbimizle yaşıyoruz gülmeye mutlu olmaya çalışıyoruz ya sitelerimiz ?

    Hayatınızda en güzel en komik ve en ilgi çekici kurban bayramını kutlayan site ile karşılaştınız mı ?
    Dün gece 23:00'de siteme intro yaptım ..
    Bakmak isteyen arkadaşlara link veriyorum.Buyrun buradan bakabilirsiniz.
    KESİNLİKLE reklam yapmıyorum sadece bu tarz şeylerle ilgilenen arkadaşlarla tanışmak istiyorum ..
    Ve yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler ..
    ( Konu yanlış yerde ise k.bakmayın .. )
  • 16-11-2010, 15:06:53
    #2
    r10.Net Ailesinin Kurban bayramını en içten dileklerimle kutlarım. Arkadaşlar buyrun tatlı ve kola ve bayram şekerlerimiz. Afiyet olsun arkadaşlar


  • 16-11-2010, 15:43:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bayramınız mübarek olsun. İyi bayramlar.
  • 16-11-2010, 23:23:51
    #4
    intro süper olmuş
  • 16-11-2010, 23:25:38
    #5
    Güzel olmuş beğendim Hayırlı Bayramlar
  • 17-11-2010, 10:03:02
    #6
    Güzel olmuş elinize sağlık. Ama saniye biraz fazla değilmi adam çıkar gider