Konu
Hepimiz bayramı kutluyoruz ya sitelerimiz ?
16-11-2010, 15:06:53
#2
ALem
r10.Net Ailesinin Kurban bayramını en içten dileklerimle kutlarım. Arkadaşlar buyrun tatlı ve kola ve bayram şekerlerimiz. Afiyet olsun arkadaşlar