• 09-11-2010, 18:53:59
    #10
    hem özledim hem özlemedim. hem üzüldüm hem üzülmedim. her yaşın ayrı bi güzelliği var. o yıllara dönmek de isterim dönmek de istemem. Allahım arada kaldım
  • 09-11-2010, 19:15:34
    #11
    Üyeliği durduruldu
    way be sinek ilacının arkasından nasıl koşardık biz
  • 09-11-2010, 21:01:55
    #12
    Ben Teşekkür Ederim Arkadaşlar...

    Benim küçükken hiç oyuncak ayıcığım yoktu. Bir tane bulmuştum eski püskü birşeydi, sigara dumanı sinmişti beyaz ayıcık gri bir renge boyanmıştı o ayıcıkla her gece koynuma alır yatardım. Çünkü benim hiç oyuncak ayım yoktu

    Şimdilerde ise nerde bir çocuk bulsam hemen gider bi oyuncak ayı alırım. Doğum günü olan kız arkadaşlara hediye olarak hep oyuncak ayılar falan alırım.

    .........
  • 09-11-2010, 22:43:39
    #13
    pokemon izlerdik minyatür kale oynardık