Konu
90'lı Yıllarda Çocuk Olmak.. Nostalji... :( :( :(
09-11-2010, 18:53:59
#10
teknohaberci
hem özledim hem özlemedim. hem üzüldüm hem üzülmedim. her yaşın ayrı bi güzelliği var. o yıllara dönmek de isterim dönmek de istemem. Allahım arada kaldım