otomobil parçalarından anlayan? ufak bir soru
3
●355
- 08-11-2010, 17:34:34citroen xsara model arabamın vites topuzu soyuldu ve bir kaç yeri kırıldı. Yapıştırsam da hoş durmuyor sadece topuzu kırıldı. İnternete bakındım fakat o modele uygun vites topuzu bulamadım, bazılarında hiçbir marka ve model yazmıyordu. Acaba bunlar standart mı? Alsam takabilir miyim?
- 10-11-2010, 14:55:55Çok memnunum. Özellikle bu fiyata bundan daha iyi performans alamazsın. Neredeyse tofaş fiyatına abs - klima - airbag vs. full diyebilirim.muratsaraldi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim araç 1.8 olduğu için biraz fazla yakıyor fakat 1.6 ları cimriymiş duyduğuma göre.
Vites problemi çözüldü bu arada, çoğu vitez topuzları standart oluyormuş arkadaşlar. Sipariş verdim gelecek. Teşekkürler