üstat xsara araçtan memnun musun_?
Çok memnunum. Özellikle bu fiyata bundan daha iyi performans alamazsın. Neredeyse tofaş fiyatına abs - klima - airbag vs. full diyebilirim.
Benim araç 1.8 olduğu için biraz fazla yakıyor fakat 1.6 ları cimriymiş duyduğuma göre.
Vites problemi çözüldü bu arada, çoğu vitez topuzları standart oluyormuş arkadaşlar. Sipariş verdim gelecek. Teşekkürler