• 07-11-2010, 19:52:50
    #1
    arkadaşlar bugün bir ödeme bekliyordum onu aldım 4000 tl. banka faizi düşünüyorum aylık nekadar alırım 4000 tl ye faiz olarak bilgisi olan varmı baktım faizlere ama hiçbişi anlamadım
  • 07-11-2010, 20:05:14
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Faizler çoook düşük 20-25TL'den fazla alamazsın. Bu devirde faize güvenilmez en temiz onu kullanıp birşeyler yapman, eğer para kazanıyorum diyorsan. Yok şuan dursun ufak ufakta artsın dersen, 1 yıl beklersen 350-400TL faiz verir.
  • 07-11-2010, 21:03:13
    #3
    hazine bonusu alırsan 40 lira falan verir
  • 07-11-2010, 21:08:10
    #4
    hazine bonusu ne oluyor?