arkadaşlar bugün bir ödeme bekliyordum onu aldım 4000 tl. banka faizi düşünüyorum aylık nekadar alırım 4000 tl ye faiz olarak bilgisi olan varmı baktım faizlere ama hiçbişi anlamadım