) yankesiciler bayram ediyordur .
İnsanları Metroya Böyle Yerleştiriyorlar!
35
●2.010
- 04-11-2010, 13:15:21Eposta Aktivasyonu GerekmekteDaha çok fordcular bayram ediyordur.Leavemealone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2010, 23:28:29Üyeliği durduruldu5 kişimi her sabah bir ayağım içeride bi ayağım dışarıda oluyor ?Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2010, 23:34:43Üyeliği durdurulduBende diyorum bunların nüfusu niye bukadar fazla.