• 03-11-2010, 22:42:36
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Varsa () yankesiciler bayram ediyordur .
  • 04-11-2010, 12:37:58
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ORda yankesemezler nereye kaçacaklar :s


    orası tokyo burda olsa bizimkiler birbirine girer

    hele Türk erkeğinin neler yapacagını düşünmek istemiyorum
  • 04-11-2010, 13:03:12
    #21
  • 04-11-2010, 13:15:21
    #22
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Leavemealone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Varsa () yankesiciler bayram ediyordur .
    Daha çok fordcular bayram ediyordur.
  • 24-11-2010, 22:16:57
    #23
    tam bir komedi
  • 24-11-2010, 22:25:30
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    öhh )
  • 24-11-2010, 23:28:29
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyeye laf edenler utansın. Minibüste 5 kişi ayakta kaldı diye demediklerini bırakmıyolar şöföre burda olsalar naparlar bilemiyorum.
    5 kişimi her sabah bir ayağım içeride bi ayağım dışarıda oluyor ?
  • 24-11-2010, 23:34:43
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Bende diyorum bunların nüfusu niye bukadar fazla.
  • 24-11-2010, 23:36:25
    #27
    Manzara felaket yav. Bizim belediye otobüslerine şükrediyorum şimdi.