• 31-10-2010, 01:21:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Elime ulaşacak bir kargo var fakat yurt içi kargo pazar günleri çalışıyormu ?
  • 31-10-2010, 01:24:17
    #2
    Hayır dağıtım yok ama araçları Türkiye'de seyir halinde oluyor dağıtım yok.
    Yani Pazar günü (bugün) gelmez Pazartesi (yarın) gelir kargon.
  • 31-10-2010, 01:28:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır dağıtım yok ama araçları Türkiye'de seyir halinde oluyor dağıtım yok.
    Yani Pazar günü (bugün) gelmez Pazartesi (yarın) gelir kargon.
    Takipten bakıyorumda araca verildi diyor ne olacak yani yarında çalışsın.
  • 31-10-2010, 01:32:26
    #4
    Weebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takipten bakıyorumda araca verildi diyor ne olacak yani yarında çalışsın.
    Siz takibi önemsemeyin, pazar günü sistemler oto olarak ilerler, elbette girilir sisteme.

    Hiç bir kargo şirketi pazar günü çalışmaz, bunuda unutmayalım.
  • 31-10-2010, 01:33:52
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sistem otomatik işler.Şu anda kargo araçları yoldalar çalışıyorlar.Ama pazar günü dağıtım olmaz,pazartesi başlar.
  • 31-10-2010, 10:57:30
    #6
    Weebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne olacak yani yarında çalışsın.
    Tabii o senin görüşün saygı duymak lazım.

    İşte öyle olmuyor ama onlarda insan onlarında haftanın 1 günü tatili var.