Weebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Takipten bakıyorumda araca verildi diyor ne olacak yani yarında çalışsın.
Siz takibi önemsemeyin, pazar günü sistemler oto olarak ilerler, elbette girilir sisteme.

Hiç bir kargo şirketi pazar günü çalışmaz, bunuda unutmayalım.