• 31-10-2010, 01:34:28
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Toledo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben almayı unuttum galiba soru biraz garip gelicek ama saat kaç şu anda ?
    Saat 01:35 alın geri 00:35
  • 31-10-2010, 01:34:43
    #20
    heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    komplo bunlar hep
    Bubama kim vurdu
  • 31-10-2010, 01:38:59
    #21
    webster99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bubama kim vurdu
    buban kim senin, tanıdıkmı
  • 31-10-2010, 01:41:32
    #22
    saat 4 olsada geri alsak
  • 31-10-2010, 01:46:59
    #23
    heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buban kim senin, tanıdıkmı
    yazdığına göre anlarsın sandım ama herkes bütün videoları bilemez tabi

    http://www.youtube.com/watch?v=_lw11HL_irk
  • 31-10-2010, 01:47:38
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Toledo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben şu anda geri aldım ne gibi bir zararı olur ? Değişen birşey olmuyor sanırım bir kaç arkadaş msnde tartışıyoruz
    Hocam o arkadaşlarla birlikte yatıp uyuyun bence,fazla internet bünyeye zarar

    Ha şimdi almışsın ha gece 4'te,ne fark eder? Eğer bu önümüzdeki 2 saat içerisinde zamanlanmış bir işin varsa ayrı tabi
  • 31-10-2010, 01:50:01
    #25
    webster99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazdığına göre anlarsın sandım ama herkes bütün videoları bilemez tabi

    http://www.youtube.com/watch?v=_lw11HL_irk
    bu videoyumu diyon, hatırladım şimdi (:
  • 31-10-2010, 01:58:16
    #26
    Aramızdan Ayrılanlar....
    tolgab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o arkadaşlarla birlikte yatıp uyuyun bence,fazla internet bünyeye zarar

    Ha şimdi almışsın ha gece 4'te,ne fark eder? Eğer bu önümüzdeki 2 saat içerisinde zamanlanmış bir işin varsa ayrı tabi
    Kardeşim geyik bakımından birşey sorduk herkes ciddiye aldı..

    Bu akşam forum baya ciddi galiba
  • 31-10-2010, 01:58:49
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Toledo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim geyik bakımından birşey sorduk herkes ciddiye aldı..

    Bu akşam forum baya ciddi galiba
    E biz de geyik yapıyoruz