Toledo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar ben şu anda geri aldım ne gibi bir zararı olur ? Değişen birşey olmuyor sanırım bir kaç arkadaş msnde tartışıyoruz
Hocam o arkadaşlarla birlikte yatıp uyuyun bence,fazla internet bünyeye zarar

Ha şimdi almışsın ha gece 4'te,ne fark eder? Eğer bu önümüzdeki 2 saat içerisinde zamanlanmış bir işin varsa ayrı tabi