bu kadar fazla gelmesi doğalmı sizce ? birde tarife değişikliği yapıcam her yöne 300 dk filan sizce hangi tarifeye geçmeliyim kullandınız varmı ? aynı anda internet'de kullanıyorum böle bildiğiniz güzel bi tarife varmı
98 tl telefon faturası olurmu?
21
●1.280
- 28-10-2010, 00:02:06oha demekten kendimi bi an alamadım vodafone kullanıyorum normalde 35 tl geliyor vodafone'lılara sınırsız diğer oparatörlere konuştuğun kadar girsin hesabı
bu kadar fazla gelmesi doğalmı sizce ? birde tarife değişikliği yapıcam her yöne 300 dk filan sizce hangi tarifeye geçmeliyim kullandınız varmı ? aynı anda internet'de kullanıyorum böle bildiğiniz güzel bi tarife varmı
- 28-10-2010, 00:27:44Faturalı hatlarda smslerden şişiriyorlar faturayı bana da 89 geldi bu ay Turkcell.
- 28-10-2010, 00:41:18Çok dikkatli olmak gerekir.My vodafone dan takip edin sürekli güncel görüşme detayını ve smslerinizi.Konuşma sürelerinin bittiği ve ya %80 bittiği mesajları gecikmeli geliyor.Bugün sms paketimi incelerken 25inde yaptığım paketin bitiş süresi 15 kasım gözüküyor.Yani 3 hafta 30 gün falan değil nasıl oluyo anlamış değilim.Ayrıca sms yenileme aralıklarına vs dikkat edin.
- 28-10-2010, 02:13:46Hocam ben Vodafonlularla ve sabit hatlarla sınırsız konusuyorum, diger oparotörlerle 700 Dakika 5000 Mesaj ve internetim sınırsız açık
aylık 90-120 arasi ödüyorum
Sizin ki çok aşırı gelmiş, arayip sorun, belki nete falan girmiştir biri telefondan. yoksa şayet vodafondan cok memnunum
Geçmiş olsun - 28-10-2010, 08:47:56Konuşursan gelir bende paket yoktu 6 ay kadar önce 5 ay 50-80 arası verdim.
Simdi tarifeli paket oh. paket 16TL bana gelen 32 TL (bu ay)