oha demekten kendimi bi an alamadım vodafone kullanıyorum normalde 35 tl geliyor vodafone'lılara sınırsız diğer oparatörlere konuştuğun kadar girsin hesabı

bu kadar fazla gelmesi doğalmı sizce ? birde tarife değişikliği yapıcam her yöne 300 dk filan sizce hangi tarifeye geçmeliyim kullandınız varmı ? aynı anda internet'de kullanıyorum böle bildiğiniz güzel bi tarife varmı