• 27-10-2010, 22:19:38
    #1
    Arkadaşlar uzun süredir ticaretle ilgileniyorum. dışarıdan 1.kalite ürünleri satmaya çalışıyorum çevredeki insanlara.Hal ve hareketlerimde hatalar var sanırım herşeyi piyasadan ucuza versem de pek alıcı yok illa ki adam gidip 2 katı parayı verip mağazadan alıcak.Ne yapmam lazım güveni nasıl sağlayabilirim bu işi iyi yaptığını düşünen arkadaşlar tavsiyede bulunabilir mi ?
  • 27-10-2010, 22:29:47
    #2
    Üyeliği durduruldu
    insanları etkileme gücün olucak ve yarı fiyatına değil 5*10 lira aşağısına sat belki ozaman güvenirler
  • 27-10-2010, 22:44:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ucuza satman bir şeyi değiştirmez. Sattığın şeylere bağlı olarak değişir bu.

    Mesela sattığın şey temel ihtiyaç maddesi değilse insanlara mal değil kalite sattığını hissettirmen lazım. Fiyatı gerekirse normalin üstüne çıkart,insanlara "Ben kalite satıyorum" mesajını ver.

    Bunlar benim fikirlerim tabi.
  • 27-10-2010, 23:27:49
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bLack07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar uzun süredir ticaretle ilgileniyorum. dışarıdan 1.kalite ürünleri satmaya çalışıyorum çevredeki insanlara.Hal ve hareketlerimde hatalar var sanırım herşeyi piyasadan ucuza versem de pek alıcı yok illa ki adam gidip 2 katı parayı verip mağazadan alıcak.Ne yapmam lazım güveni nasıl sağlayabilirim bu işi iyi yaptığını düşünen arkadaşlar tavsiyede bulunabilir mi ?
    insanlarımızın algıları değişmediği sürece hiçbir şey olmaz. sorun sende değil. karşındakilerin algısında.

    bizim milletin olaya bakışı şudur:
    - birşeyi türkler yaptıysa muhakkak kusurlu yapmıştır.
    - birşey ucuza satılıyorsa veya oldukça düşük bir fiyata, o ürün kesinlikle kalitesizdir/ yan sanayidir/ çakmadır.

    bu iki duruma en iyi örneklerden biri pardus, diğeri açık kaynak kod adı altında piyasada varolan ürünler.

    ama adama "xxx ürünü, sadece 799 tl" diye reklam yap, koşar hemen ona talip olur.
  • 28-10-2010, 01:55:58
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hizmet ve satış sektörü çok hızlı değişmekte.Ne bileyim: kampanyalar, reklam veya ürün tanıtımı satışlarda çok önemli.İzlemlediğim kadarıyla "ben esnafım oturur parama bakarım alan alır almayana ne yapayım" mantığıyla bu işler olmuyor artık...Değişen düzene ve sisteme ayak uydurmak şart.
  • 28-10-2010, 02:06:00
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eğer çok ucuza satarsan insanlar şüphelenir , normal fiyatından biraz aşağıya satman daha uygundur.
  • 28-10-2010, 15:19:49
    #7
    Ticarette başarının sırrı: "çene"
  • 28-10-2010, 15:32:35
    #8
    Pahalı satmayı dene birde Abarmıcak şekilde tabiki.. Ürünlerim kaliteli Arkasındayım herzaman de..

    Mesela ben pahalı şeyleri tercih ediyorum..
  • 28-10-2010, 15:39:00
    #9
    İnsanlara hizmet ya da ürün satacaksanız, sattığınız hizmet ya da ürüne gerçekten ihtiyaçları olduğunu hissettirmelisiniz. (: