Arkadaşlar uzun süredir ticaretle ilgileniyorum. dışarıdan 1.kalite ürünleri satmaya çalışıyorum çevredeki insanlara.Hal ve hareketlerimde hatalar var sanırım herşeyi piyasadan ucuza versem de pek alıcı yok illa ki adam gidip 2 katı parayı verip mağazadan alıcak.Ne yapmam lazım güveni nasıl sağlayabilirim bu işi iyi yaptığını düşünen arkadaşlar tavsiyede bulunabilir mi ?