• 28-10-2010, 13:54:43
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam sinek kaydı için değil ama Remington Pg400 diye bir ürün var. Genelde yorumlar iyi. Ben de onu düşünüyorum. Benzer bir sorun bende de var.
  • 12-01-2011, 04:22:13
    #29
    Üyeliği durduruldu
    kullanmayı becerebilirsen gırtlağını kesmeyeceksen ustura kullan veyahut berberde sakal traşı ol. cok rahat oluyor.
  • 12-01-2011, 10:49:38
    #30
    Permatik falan kullanma sakın onlar başka şey için. Gillette Mach 3 kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadan kullanıyorum kesme bile olmuyor hiç.

    Ayrıca;

    http://www.enucuzkaca.com/philips-hq...-makinesi.html

    Bu philips'ten var ama bunla traş olmuyorum çünkü ben sakalları uzun bırakıyorum normalde keseceğim zaman bunu aldığımda çok acıyor keserken uzun sakallar makinayla kesilmiyor. Hergün düzenli olarak traş oluyorsanız acayip bir nimet ama bu makina 2 dakikada iş tamam.

    Ayrıca benim makina tahriş falan da etmiyor.
  • 12-01-2011, 12:27:02
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.

  • 12-01-2011, 14:48:26
    #32
    PsiKiYaTRiST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kullanmayı becerebilirsen gırtlağını kesmeyeceksen ustura kullan veyahut berberde sakal traşı ol. cok rahat oluyor.
    Ustura evet çok iyi de usturuyla traş olmaya tırsıyorum. İki üç günde bir de 5 6 lira verip berberde traş olunmuyor.
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Permatik falan kullanma sakın onlar başka şey için. Gillette Mach 3 kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadan kullanıyorum kesme bile olmuyor hiç.

    Ayrıca;

    http://www.enucuzkaca.com/philips-hq...-makinesi.html

    Bu philips'ten var ama bunla traş olmuyorum çünkü ben sakalları uzun bırakıyorum normalde keseceğim zaman bunu aldığımda çok acıyor keserken uzun sakallar makinayla kesilmiyor. Hergün düzenli olarak traş oluyorsanız acayip bir nimet ama bu makina 2 dakikada iş tamam.

    Ayrıca benim makina tahriş falan da etmiyor.
    Her gün düzenli olarak traş olmak istiyordum ama makineler Mach 3'ten daha fazla tahriş ediyormuş. Kendimi hayal edemiyorum o halimle.
    Onun için eski usul devam iki haftada veya haftada bir berberde traş oluyorum diğer zamanlar makineyle kirli sakal takılıyorum.
    FreeZe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle