Permatik falan kullanma sakın onlar başka şey için. Gillette Mach 3 kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadan kullanıyorum kesme bile olmuyor hiç.

Ayrıca;

http://www.enucuzkaca.com/philips-hq...-makinesi.html

Bu philips'ten var ama bunla traş olmuyorum çünkü ben sakalları uzun bırakıyorum normalde keseceğim zaman bunu aldığımda çok acıyor keserken uzun sakallar makinayla kesilmiyor. Hergün düzenli olarak traş oluyorsanız acayip bir nimet ama bu makina 2 dakikada iş tamam.

Ayrıca benim makina tahriş falan da etmiyor.