Anket Bir benzin istasyonunda sizin için hangisi DAHA önemli?
Toplam Katılımcı Sayısı: 34
Bir benzin istasyonunda sizin için hangisi DAHA önemli?
Güleryüzlü, alakalı personel
%23,53 (8 Oy)
Kaliteli ve sorunsuz hizmet/ürün
%52,94 (18 Oy)
Promosyonlar
%23,53 (8 Oy)
  • 25-10-2010, 17:55:29
    #28
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benzinciler şöylemi düşünüyor acaba..

    Müşteri zaten ben hediye versemde benzin alıyor , Vermesemde alıyor.. niye boşuna masraf yapım diye mi düşünüyor acaba

    (İşinin Hakkını Vermesi , işini Kaliteli yapması benim için yeterli hafifte güler yüzlü olsa yeter..)
    Böyle düşünmediğimiz için başlık açtım hocam.

    Yorumlara bakacak olursak kişiden kişiye değişiyor öncelik.

    Ama ağırlıklı olarak promosyon ve güleryüz öne çıktı sanırım..

    Şu veya bu şekilde akaryakıt kullanan herkesten yorum bekliyorum, yazan herkese tşk ederim..
  • 25-10-2010, 18:01:20
    #29
    kaliteli olsun da isterse çalısanlar odun olsun
  • 25-10-2010, 18:05:53
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Hangi benzinlik güler yüzlü hizmet veriyor söyler misin?
  • 25-10-2010, 18:47:03
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi benzinlik güler yüzlü hizmet veriyor söyler misin?
    Bizim burda pompacılar bayan Gayet güzel benzin alıyoruz