corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benzinciler şöylemi düşünüyor acaba..

Müşteri zaten ben hediye versemde benzin alıyor , Vermesemde alıyor.. niye boşuna masraf yapım diye mi düşünüyor acaba

(İşinin Hakkını Vermesi , işini Kaliteli yapması benim için yeterli hafifte güler yüzlü olsa yeter..)
Böyle düşünmediğimiz için başlık açtım hocam.

Yorumlara bakacak olursak kişiden kişiye değişiyor öncelik.

Ama ağırlıklı olarak promosyon ve güleryüz öne çıktı sanırım..

Şu veya bu şekilde akaryakıt kullanan herkesten yorum bekliyorum, yazan herkese tşk ederim..