corpixx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

Yorumlara bakacak olursak kişiden kişiye değişiyor öncelik.
Ama ağırlıklı olarak promosyon ve güleryüz öne çıktı sanırım..
Şu veya bu şekilde akaryakıt kullanan herkesten yorum bekliyorum, yazan herkese tşk ederim..