brandt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu kadar basit değil. Ayın ve hatta gününde önemi var.
Misal 1 Kasım 1992 doğumlu birisi yarın yapılacak ehliyet sınavı için başvuru yapamazdı. 1 Kasım 2010 tarihinden sonra ehliyet başvurusunu yapabilir. Yani 2010-1992=18 olunca bitmiş, dolmuş olmuyor. 2010 senesi içinde doğum gününü kutladığında dolmuş oluyor.