• 22-10-2010, 20:23:41
    #19
    brandt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım 92liysen 18 yıl bitmiş gitmiş 19. yılını yaşıyorsun. Ama biz hep biteni söyleriz millet olarak. Ehliyet için de 18 yaşını doldurman gerekiyor. yani 2010-1992=18 (bitmiş=dolmuş)

    Olay bu kadar basit...
    2010-1992=18

    Bu kadar basit değil. Ayın ve hatta gününde önemi var.

    Misal 1 Kasım 1992 doğumlu birisi yarın yapılacak ehliyet sınavı için başvuru yapamazdı. 1 Kasım 2010 tarihinden sonra ehliyet başvurusunu yapabilir. Yani 2010-1992=18 olunca bitmiş, dolmuş olmuyor. 2010 senesi içinde doğum gününü kutladığında dolmuş oluyor.
  • 22-10-2010, 21:33:17
    #20
    söylediğimiz yaşın biten yaş olduğunu yeni öğrendim