• 17-10-2010, 20:33:01
    #19
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adanaya gelin kayseriye şırdanla gidersiniz
  • 17-10-2010, 20:37:53
    #20
    Midem kalktı.
  • 17-10-2010, 20:40:25
    #21
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeniyormu bu
  • 17-10-2010, 20:41:28
    #22
    AdanaTEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adanaya gelin kayseriye şırdanla gidersiniz
    şahsen ben geldim yedim, bi daha görmek bile istemiyorum yani o derece ama ben ayık kafayla yemiştim, kafa güzeliken yenince tadı güzel gelirdi heralde
  • 17-10-2010, 20:42:09
    #23
    Üyeliği durduruldu
    AdanaTEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adanaya gelin kayseriye şırdanla gidersiniz
    Kimse yanlış anlamasın özellikle adanalı arkadaşlar.Biz yemeğin tadına birşey diyemeyiz ama görüntüsünden inanın midem kalktı kendimi zor tuttum.Her ilin kendine has yemekleri vardır buna saygı duyarız ama şırdan'ı nedense hiç görmek bile istemiyorum yani.
  • 18-10-2010, 00:02:04
    #24
    Tatlı ve tuzluyu bir arada severim ama her şeyde güzel olmuyor.Denemek lazım ama nerede Karnım da acıkmıştı