şahsen ben geldim yedim, bi daha görmek bile istemiyorum yani o derece ama ben ayık kafayla yemiştim, kafa güzeliken yenince tadı güzel gelirdi heralde
Kimse yanlış anlamasın özellikle adanalı arkadaşlar.Biz yemeğin tadına birşey diyemeyiz ama görüntüsünden inanın midem kalktı kendimi zor tuttum.Her ilin kendine has yemekleri vardır buna saygı duyarız ama şırdan'ı nedense hiç görmek bile istemiyorum yani.