Adanaya gelin kayseriye şırdanla gidersiniz

Kimse yanlış anlamasın özellikle adanalı arkadaşlar.Biz yemeğin tadına birşey diyemeyiz ama görüntüsünden inanın midem kalktı kendimi zor tuttum.Her ilin kendine has yemekleri vardır buna saygı duyarız ama şırdan'ı nedense hiç görmek bile istemiyorum yani

.