• 16-10-2010, 12:07:58
    #1
    millet yurda yerleştim ben malum kyk yurdu wireless falan yok ben de 3g abonesi olmak istiyorum ama yurtta ne kadar kalırım belli değil yani taahhüt vermek istemiyorum sizin kullandığınız önerebileceğiniz tarifeler neler acaba?
  • 16-10-2010, 12:12:09
    #2
    smmugler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    millet yurda yerleştim ben malum kyk yurdu wireless falan yok ben de 3g abonesi olmak istiyorum ama yurtta ne kadar kalırım belli değil yani taahhüt vermek istemiyorum sizin kullandığınız önerebileceğiniz tarifeler neler acaba?
    vodafone aylık cepnet al işini görür. sitelerde dolaşabilirsin maillerini kontrol edip msn faceye girebilirsin rahatlıkla. aylık ücreti 8 lira.
  • 16-10-2010, 12:15:06
    #3
    evet onu gördüm peki internet hızı ne durumda yani down up hızları ortalama kaç oluyor?
  • 16-10-2010, 12:55:20
    #4
    smmugler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet onu gördüm peki internet hızı ne durumda yani down up hızları ortalama kaç oluyor?
    100mbyi geçtikten sonra hız ortalama 13 14 kb/saniyeye düşüyor. hızlı olsun isterseniz vodemnet paketlerine göz atın.
  • 16-10-2010, 13:04:15
    #5
    cepnet işini görür hocam fazlasına gerek yok diğer türlühem kota sorunu var hemde çok para
  • 17-10-2010, 21:54:23
    #6
    gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100mbyi geçtikten sonra hız ortalama 13 14 kb/saniyeye düşüyor. hızlı olsun isterseniz vodemnet paketlerine göz atın.
    ya 100 mb ı geçmek 5 dk 13 14 kb hız paha biçilemez şaka bir yana en iyisi vınn sanırım ya 39 tl 4 gb kota
  • 17-10-2010, 22:06:13
    #7
    Ben vodafone kullanıyorum aylık 5 gb kotalı ama her ay kotayı aştığımdan vodafone'dan "Tebrikler faturanız 100lira oldu" mesajını alıyorum. Bir de tebrik edip canımı daha çok sıkıyorlar. 100 liradan sonra istediğiniz kadar kullanabiliyorsunuz sözde ama internet hızınız max. 20kb oluyor. Aslında ilk 3-4 ay böyle bir problem yoktu ve aylık 350-400 gb download yaptığımız oldu. Ama artık öyle değil. Taahhütlü olması da çok can sıkıcı bir durum.

  • 17-10-2010, 22:37:06
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Vodafone