En iyi 3g hizmeti sizce?
7
●328
- 16-10-2010, 12:12:09vodafone aylık cepnet al işini görür. sitelerde dolaşabilirsin maillerini kontrol edip msn faceye girebilirsin rahatlıkla. aylık ücreti 8 lira.smmugler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2010, 12:55:20100mbyi geçtikten sonra hız ortalama 13 14 kb/saniyeye düşüyor. hızlı olsun isterseniz vodemnet paketlerine göz atın.smmugler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-10-2010, 21:54:23ya 100 mb ı geçmek 5 dk 13 14 kb hız paha biçilemezgokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şaka bir yana en iyisi vınn sanırım ya 39 tl 4 gb kota
- 17-10-2010, 22:06:13Ben vodafone kullanıyorum aylık 5 gb kotalı ama her ay kotayı aştığımdan vodafone'dan "Tebrikler faturanız 100lira oldu" mesajını alıyorum. Bir de tebrik edip canımı daha çok sıkıyorlar. 100 liradan sonra istediğiniz kadar kullanabiliyorsunuz sözde ama internet hızınız max. 20kb oluyor. Aslında ilk 3-4 ay böyle bir problem yoktu ve aylık 350-400 gb download yaptığımız oldu. Ama artık öyle değil. Taahhütlü olması da çok can sıkıcı bir durum.
şaka bir yana en iyisi vınn sanırım ya 39 tl 4 gb kota
