Ben vodafone kullanıyorum aylık 5 gb kotalı ama her ay kotayı aştığımdan vodafone'dan "Tebrikler faturanız 100lira oldu" mesajını alıyorum. Bir de tebrik edip canımı daha çok sıkıyorlar. 100 liradan sonra istediğiniz kadar kullanabiliyorsunuz sözde ama internet hızınız max. 20kb oluyor. Aslında ilk 3-4 ay böyle bir problem yoktu ve aylık 350-400 gb download yaptığımız oldu. Ama artık öyle değil. Taahhütlü olması da çok can sıkıcı bir durum.