• 10-10-2010, 21:07:47
    #1
    nickimde malioztekin yazıyor normalde ama onu değiştirecek yeri bulamadım
    -------------------------------------
    editeki bi önceki sürümü nerden bulabiliriz sitesinde son sürüm var
  • 10-10-2010, 23:26:26
    #2
    yeni sürümde bildiğim kadarıyla nick yazamıyorsun adın soyadın yazıyor sadece.
  • 11-10-2010, 11:51:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Profilden adını değiştirebilirsin yanılmıyorsam. Bu şekilde bence daha iyi oldu ne öyle bir sürü karakterli nikler
  • 11-10-2010, 12:00:24
    #4
    Ben dünden beri kullanıyorum çok güzel ilk çok karışık idi sistem geri yüklemeyi düşündüm sonra vazgeçtim.

    Simdi çok alıştım HD kamera özelliği bile var.
  • 11-10-2010, 16:38:03
    #5
    Nick değiştirme olsa mükemmel ama sırf nick değiştirme olmadığı için kurmak istemiyorum.
    Nick değiştirmek için anca hesap ayarlarınızdaki ad ve soyadınızı değiştirmek gerek.
  • 11-10-2010, 18:03:03
    #6
    kötü oldu bu ya nickimiz reklam alanıydı
  • 14-10-2010, 18:31:25
    #7
    peki bi önceki sürümü nerden bulabiliriz sitesinde son sürüm var