Konu
yeni msn sürümünde nickimi değiştiremiyorum:D
11-10-2010, 12:00:24
#4
HazarHizmet
Ben dünden beri kullanıyorum çok güzel ilk çok karışık idi sistem geri yüklemeyi düşündüm sonra vazgeçtim.
Simdi çok alıştım HD kamera özelliği bile var.