• 05-10-2010, 13:52:33
    #10
    Mecay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mp3 olarak indirme şansımız varmı ?
    MSN'nizi PM'leyin göndereyim.
  • 07-10-2010, 03:08:39
    #11
    yüregine sağlık.
  • 07-10-2010, 03:19:35
    #12
    Üyeliği durduruldu
    AtakanUslu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin ve yazan arkadaşın eline sağlık. Döktürmüşsünüz..
    Yazar : Bedirhan Gökçe

    arkadaşınız mı ?
  • 07-10-2010, 04:00:36
    #13
    Üyeliği durduruldu
    TurkALB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazar : Bedirhan Gökçe

    arkadaşınız mı ?
    gece gece her konuda espri yav hayırdır
  • 07-10-2010, 05:32:03
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Mecay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gece gece her konuda espri yav hayırdır
    Hehe.
  • 07-10-2010, 12:56:34
    #15
    yine güzel olmuş, beğendim
  • 07-10-2010, 13:14:39
    #16
    Teşekkür ederim arkadaşlar.
  • 07-10-2010, 21:05:21
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Sesini beğendim güzel seslendirmişsin ama duyguyla seslendirmemişsin -itrader teşekkürler.

    (Gözlerim doldu be (
  • 08-10-2010, 15:33:58
    #18
    WestCoast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sesini beğendim güzel seslendirmişsin ama duyguyla seslendirmemişsin -itrader teşekkürler.

    (Gözlerim doldu be (
    Ehehehe. Teşekkürler.