Konu
Sol Yanım Acıyor Anne | Sesli Şiirim..
08-10-2010, 15:33:58
#18
Metehan
WestCoast adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sesini beğendim güzel seslendirmişsin ama duyguyla seslendirmemişsin -itrader
teşekkürler.
(Gözlerim doldu be
(
Ehehehe.
Teşekkürler.