• 28-09-2010, 21:16:56
    #1
    Arkadaşlar R10 daki gerek mesaj sayım gerek itraderım vb şeylerden dolayı samimiyetime inanın lütfen ...

    Az önce tesadüfi bir telefon görüşmesi neticesinde öğrendiğim bir ihtiyacı size sunuyorum ve R10 üyelerinin bu konuda duyarlılığına inanıyorum.

    Çok acil Gaziosmanpaşa devlet hastanesinde yatan 1 yaşında açık kalp ameliyatı olan bir bebek için (ismi KERİM) A Rh + kana ihtiyaç vardır.

    Kenan Çağlar (Babası)
    0531 918 05 08

    Nolur duyarsız kalmayalım mevzu bahis bir çocuk ve babası yana yana kan arıyor.Arayıp sorduğunuzda bunu anlayacaksınız.Ben 0 Rh + olduğumdan verici olamıyorum.

    Lütfen hastaneye yakın arkadaşlar 10 dakikalarını ayırıp bir gitsinler.Kontörüm yok demeyin babasına çağrı atın o sizi arayacaktır.

    Umarım R10dan bir arkadaşım sayesinde o bebek sağlığına kavuşur.Şimdiden hepinizden Allah razı olsun.


    Not : Aile yada baba ile hiç bir bağım yok tesadüfi bir görüşmede öğrendim ve R10 da paylaşmak istedim.
  • 28-09-2010, 21:18:14
    #2
    Mersindeyim istanbulda olsaydım keske :S

    Allah acil şifalar versin.
  • 28-09-2010, 21:20:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    0 RH Negatif ama istanbul da olsam değişim şartı ile yemin ederim verirdim Yüce RAHMAN şifasını eksik etmesin bebeğimizden
  • 28-09-2010, 21:20:17
    #4
    Facebook'da ve birkaç platformda yazdım. Dilerim en kısa zamanda bulunur.

    Allah acil şifa versin.
  • 28-09-2010, 21:21:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hocam facebook üye sayısı arkadaşlar da sayfalarına yazarsa faydası olur konuya ekleyin derim
  • 28-09-2010, 21:21:25
    #6
    3 gün önce bende kan verdim bugün onların ihtiyacı var yarın sizin.
  • 28-09-2010, 21:22:47
    #7
    umarım R10 un sosyal sorumluluk projelerindeki yerini gösterir bir olay olur ve aramızdan birisi böyle bir hayra vesile olur ...
  • 28-09-2010, 21:26:15
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bende paylaştım facebook umarım faydası olur ama forumda duyarsız kalacaklarını sanmıyorum kardeşlerimizin çıkacaktır inşallah
  • 28-09-2010, 21:30:11
    #9
    yok mu bi gönüllü ankaradayım ben.