• 28-09-2010, 21:31:14
    #10
    Üyeliği durduruldu
    aydns7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok mu bi gönüllü ankaradayım ben.
    Aynen hocam istanbul'lu arkadaşlar duyarsız kalmamalı kalmayacaklar da inşallah hadi bugün başkasına yarın bize
  • 28-09-2010, 21:33:40
    #11
    Kızılayda takas imkanı vardı galiba. Yani başka gruptan verince kızılay farkı gruptan kan veriyordu bildiğim kadar. Sormak gerek tabi.

    Keşke izmirde olsa, hemen verebilirdim.

    Allah acil şifalar versin.
  • 28-09-2010, 21:35:19
    #12
    ya kontorüm yok yol param yok diye düşünmeyin

    bi çağrı atın babaya yeter mutlaka bi yol gösterecektir
  • 28-09-2010, 21:36:54
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Sevapların En Sevabı Biriside Çıksın Ben Gidiyorum Demesini 4 Gözle Bekliyorum İnanın
  • 28-09-2010, 21:38:57
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kan bulundu mu güzel kardeşim, gelişmelerden beni haberdar edebilir misin ? Bir kaç dakika içinde bulabileceğime inanıyorum.. ?
  • 28-09-2010, 21:42:45
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Umarım kısa sürede bulunur. Ben henüz kan grubumu bile bilmiyorum
  • 28-09-2010, 21:49:11
    #16
    MetinGumus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kan bulundu mu güzel kardeşim, gelişmelerden beni haberdar edebilir misin ? Bir kaç dakika içinde bulabileceğime inanıyorum.. ?
    hayır benimde bir bilgim yok yardımımız dokunsunda nasıl dokunursa dokunsun dedim ya bende tesadüfi öğrendim ve bir daha sormadım sadece elimden geleni yapacağımı söyledim ve R10 arkadaşlarıma duyurdum ...

    bu arada A Rh + aslında çok kolay bulunan bir kan grubu fakat bu bir çocuk ve önemli olan alyuvar hücrelerinin çokluğu imiş yoksa kan grubu rahat bulunuyor fakat hücre yeterli olmuyormuş

    Edit : Şimdi babadan mesaj geldi bana " kardeş merhaba şuanlık bir aksilik olmaz ise ihtiyaç kadarını bulduk sabah ameliyata girecek bizim için dua edin " yazmış ama olsun yinede kan gerekebilir siz arayın arkadaşlar bir geçmiş olsun demek bile güç verecektir ...
  • 28-09-2010, 21:50:47
    #17
    Tamam bende iletişime geçtim, 7 kişi hastaneye ulaşmış kan vermek için. Şuan sorun yok, inşaAllah bebeğimiz sağlığına kavuşur, ALLAH yardımcısı olsun.
  • 28-09-2010, 21:53:18
    #18
    baba ile telefon görüşmesi yaptım R10 dan arayanlar olmuş Allah arayan tüm arkadaşlarımızdan ilgilenen herkesten razı olsun ben kendi adıma çok sevindim

    hep böyle kal R10 ...