• 23-09-2010, 22:04:35
    #1
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Merhabalar iyi geceler,
    Aradım tüm r10 alemindeki webmaster arkadaşlarım için parça istedim. Çalıp söyleyeceğini söyledi. Bekliyorum

    Dinlemek için;
    http://94.75.237.113:8875/listen.pls
  • 23-09-2010, 22:09:39
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    Çok heyecanlandım
  • 23-09-2010, 22:13:56
    #3
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok heyecanlandım
    Söylemezse ararım tekrar tekrar
    Ben ona r10 lafını söyleticem

    re-on diye okunuyor demi canlı yayında rezil olmayalım

    Webmaster = vebmastır
  • 23-09-2010, 22:18:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    heyacanlandim tolga
  • 23-09-2010, 22:18:17
    #5
  • 23-09-2010, 22:21:11
    #6
    Misafir
    şarkı ismi nedir ?
  • 23-09-2010, 22:24:33
    #7
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    bLaCkReaLiSt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şarkı ismi nedir ?
    Söylediğime çalındı dedi bende en son Soner Sarıkabadayı - Sadem istedim
  • 23-09-2010, 22:25:18
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çalan şarkıya bak ya dondurma dondurma dondurma vanilya çilek çikolatayı unutma
  • 23-09-2010, 22:26:16
    #9
    sunucuoptimizasyon.com
    Powertürk zaten ya serdar ortaç, ya soner sarıkabadayı, ya özgün, ya murat boz, yada murat dalkılıç çalıyor