PowerTürk'ten r10 İçin Şarkı İstedim :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
PowerTürk'ten r10 İçin Şarkı İstedim :)
119
●
6.847
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
PowerTürk'ten r10 İçin Şarkı İstedim :)
1
2
3
4
5
6
11
Son
23-09-2010, 22:04:35
#1
tolgasen
🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
Merhabalar iyi geceler,
Aradım tüm r10 alemindeki webmaster arkadaşlarım için parça istedim. Çalıp söyleyeceğini söyledi. Bekliyorum
Dinlemek için;
http://94.75.237.113:8875/listen.pls
23-09-2010, 22:09:39
#2
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
Çok heyecanlandım
23-09-2010, 22:13:56
#3
tolgasen
🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok heyecanlandım
Söylemezse ararım tekrar tekrar
Ben ona r10 lafını söyleticem
re-on diye okunuyor demi canlı yayında rezil olmayalım
Webmaster = vebmastır
23-09-2010, 22:18:00
#4
mstf_333
Üyeliği durduruldu
heyacanlandim tolga
23-09-2010, 22:18:17
#5
dc_alican
23-09-2010, 22:21:11
#6
bLaCkReaLiSt
Misafir
şarkı ismi nedir ?
23-09-2010, 22:24:33
#7
tolgasen
🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
bLaCkReaLiSt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şarkı ismi nedir ?
Söylediğime çalındı dedi bende en son Soner Sarıkabadayı - Sadem istedim
23-09-2010, 22:25:18
#8
webzegs
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Çalan şarkıya bak ya dondurma dondurma dondurma vanilya çilek çikolatayı unutma
23-09-2010, 22:26:16
#9
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
Powertürk zaten ya serdar ortaç, ya soner sarıkabadayı, ya özgün, ya murat boz, yada murat dalkılıç çalıyor
1
2
3
4
5
6
11
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler