Konu
PowerTürk'ten r10 İçin Şarkı İstedim :)
23-09-2010, 22:13:56
#3
tolgasen
🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok heyecanlandım
Söylemezse ararım tekrar tekrar
Ben ona r10 lafını söyleticem
re-on diye okunuyor demi canlı yayında rezil olmayalım
Webmaster = vebmastır