Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok heyecanlandım
Söylemezse ararım tekrar tekrar
Ben ona r10 lafını söyleticem

re-on diye okunuyor demi canlı yayında rezil olmayalım

Webmaster = vebmastır