Şans dileyin r10 üyeleri bugün büyük gün. - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Şans dileyin r10 üyeleri bugün büyük gün.
31
●
1.892
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Şans dileyin r10 üyeleri bugün büyük gün.
1
2
3
4
23-09-2010, 20:23:00
#28
Dt.Furkan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
AdanaTEK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sevindim sevindimde şu profil fotoğrafını gördükçe piskolojim bozuluyor
Onu kaldıramaz ben monte ettim onu oraya
23-09-2010, 21:02:06
#29
frmpostcusuyum
nediyim
23-09-2010, 23:22:35
#30
Exwore
Deseydin, bugün bu yüzüğü alabiliyorsam, buraya gelebiliyorsam, bu kahveyi içebiliyorsak o beğenmediğin ***** siteden gelen parayla bunlar
23-09-2010, 23:58:00
#31
RebeLMasteR
Üyeliği durduruldu
siteyi satsan bugünkü zararını çıkarabilcenmi bari
24-09-2010, 00:12:22
#32
HazarHizmet
Exwore adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Deseydin, bugün bu yüzüğü alabiliyorsam, buraya gelebiliyorsam, bu kahveyi içebiliyorsak o beğenmediğin ***** siteden gelen parayla bunlar
***** sitem yok ki
RebeLMasteR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
siteyi satsan bugünkü zararını çıkarabilcenmi bari
Hafız hediye 2 tane yüzük kolye filan otobüsler düzcede yenen filan 2hafta şahin kiralayıp 1 tüp dolardı yarısına kadar.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler