Şans dileyin r10 üyeleri bugün büyük gün.
31
●1.892
- 23-09-2010, 16:11:27Gittim.
- Kız selam vermiyor yüzüme bakmıyor.
ÇEKTİM kenara gel dedim bak böyle böyle.
- Otobüs kalkacak hemen bittik.
Yolda düzeldi aramız.
- Adabazarında hemen bir yüzük 83 TL (2 tanesi) onlar isim yazılıyor idi çıktık.
- Burger king e gitmem dedi.
- AKM teras a çıktık
- Neskafe hafız 2 tane dedim (6 TL)
- O içmedi.
- Sonra kelebekli P H olan kolyeyi verdim
- Sonra yüzük al.
- Kent park
- Otobüs terminal.
- Düzce
- Düzce yolları (arka sokakları).
- Bırak durağa.
- Dön geri.
Böylece mutlu son oldu
Topladık hafızlar teşekkürler alayınıza Allah (c.c.) razı olsun. - 23-09-2010, 16:17:28Niye bu kadar büyüttüki bu işi.HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2010, 16:21:24Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaza ile ***** site link i yolladım ben tıklama diyene kadar tıklamış.
Bol şanslar hafız