fu4t ve webloader kurbanı oldum off kız çok kızgın - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
fu4t ve webloader kurbanı oldum off kız çok kızgın
25
●
1.490
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
fu4t ve webloader kurbanı oldum off kız çok kızgın
1
2
3
23-09-2010, 00:12:45
#19
Burti
Reveloper
Faggo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hazar edebiyatın anasını ağlattın..
Kıza, yanlışlıkla oldu ben hiç izlemedim öyle şeyler de..
len yalanın bu kadarı beni eve atıyodu zor kurtuldum
23-09-2010, 00:14:52
#20
RebeLMasteR
Üyeliği durduruldu
duygu sömürüsü yap
23-09-2010, 00:17:24
#21
BReeD
Virgül koyamadım, sen bir ara koyarsın de.
23-09-2010, 00:18:36
#22
WebEngineer
GrupSoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Canımsın.
Nokta.
23-09-2010, 00:22:28
#23
burakscan
dc_alican adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Virüs bulaşmış fln de uydur bi bahane
en iyi yalan bu olabilir
23-09-2010, 00:36:19
#24
CABJ
Satıcılarda bir suç yokki. Olanlanlar senin dalgınlığından.
23-09-2010, 00:37:17
#25
karadag91
ekmek parası de , acındır kendini
bi dahada dikkatli ol yapılır mı böyle şey ..
23-09-2010, 00:44:17
#26
Erhan
Davay davay 🌹
Tamamda biz ne yapalım ?
Nerede olduğumuzu unutuyoruz...
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler