• 22-09-2010, 22:23:48
    #10
    ne yazmaya çalıştını anlamaya çalışıyorumda olmuyo be hafız
  • 22-09-2010, 22:54:10
    #11
    Üyeliği durduruldu
    anlamıycak bişey yok geçmiş olsun
  • 22-09-2010, 22:57:46
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ilgili arkadaşların ne suçu var. sende kopyalamasaydın.
  • 22-09-2010, 23:00:14
    #13
    Canımsın.
  • 22-09-2010, 23:00:17
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hoca dur bi soluklan, acele yazmışsın sanırım, neresine virgül koyarsan koy olmuyor...
    Yarın sabahta olsa dünde yazsa yine böyle yazar bu adam
  • 22-09-2010, 23:04:11
    #15
    Sanada geceler iyi geçmiş olsun kıza dersin "adultçuyum ben yaaaaaa"
  • 22-09-2010, 23:05:03
    #16
    qLd
    Misafir
    bencede ilgili arkadaşların bi suçu yok. sen siteyi istemişsin. o da göndermiş senin dalgınlığına gelip msnde yazmışsın arkadaşına. virüs girdi falan de. inş. çözersiniz üzüldüm
  • 22-09-2010, 23:47:19
    #17
    Üyeliği durduruldu
    GFB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam diyorki, site satış konusunda ***** site satış konusunu görmüş.
    konuya girip adresi pm ile istemiş. o sırada kızla konuşuyormuş.
    adresi yanlışlıkla kopyalayıp msnde vs. herneyse yapıştırmış. kızda tıklamış doğal olarak.
    ben öyle anladım
    Anladım

    İyi olmuş.
  • 22-09-2010, 23:54:33
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Hazar edebiyatın anasını ağlattın..

    Kıza, yanlışlıkla oldu ben hiç izlemedim öyle şeyler de..